צרו איתנו קשר
כתובת: בן גוריון 22, הרצליה (שער ב’)
רופאים ובעלי מקצוע אחרים העוסקים במתן שירותים בתחומים רפואיים, לא תמיד מעוניינים לנהל מהלכים של שיווק ברשתות החברתיות. אבל הפרסום בפייסבוק עובד, ויש לו את היכולת להביא אליכם פציינטים חדשים. שיווק דיגיטלי בכלל, ובפרט פרסום בפייסבוק או פרסום באינסטגרם – יש בכוחם להשפיע, ואפילו באופן דרמטי, על כמות הפעילות, הלקוחות, החשיפה לקהלים חדשים והפעילות העסקית שלכם. כשאתם מחפשים את הדרך המקצועית והנכונה ביותר עבורכם לשיווק ברשתות החברתיות –חשוב שתבחרו צוות מקצועי המתמחה בשיווק של עסקים רפואיים, שינהל את הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות במקצועיות – הן בהיבטים הרפואיים והן בהיבטים הדיגיטליים. איך עושים את זה נכון? כל הפרטים שחשוב שתכירו – לפניכם.
אומרים ש”הדור החדש” פחות מתעניין בפייסבוק באופן כללי, ויותר נוכח ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם.
יחד עם זאת, הנה כמה עובדות עדכניות בנוגע לפייסבוק בישראל, שכדאי להכיר:
חישוב מהיר מראה כי שיעור ניכר מהלקוחות הבאים שלכם כבר נמצא ברשתות החברתיות, ואתם רק צריכים למצוא דרך להעביר אליהם את המסר של מומחה בעל מוניטין או קליניקה ובית עסק מקצועי, זמין ואדיב, שניתן לפנות אליו. שיווק ברשתות החברתיות, בניגוד למלאכת הקידום האורגני או הקידום הממומן בגוגל, עוסק בקשר בין אישי, בין הקליניקה או העסק שלכם לבין הלקוחות – ואת זה, נכון לאפשר לאנשי מקצוע לנהל עבורכם.
הפוסטים ברשתות החברתיות נהנים משיעורי חשיפה גבוהים – בעיקר כאשר הם נכתבים באופן מותאם לקהל היעד. פוסטים כאלה, שגוררים מעורבות של העוקבים שלכם, מייצרים שיח או נהנים משיתופים – מגדילים באופן מהיר וניכר את החשיפה של קהלי יעד למסרים השיווקיים שלכם. על ידי פרסום יעיל בפייסבוק באינסטגרם, אתם שולחים מסרים שיש בהם הזמנה ליצירת קשר ובירור פרטים נוספים, לאלפי גולשים, שהם בחלקים הלקוחות הבאים שלכם.
שיווק ברשתות חברתיות פונה לקהל יעד שמחפש בדרך כלל מידע מעשיר, מעניין וברור בנוגע לפעילות שלכם. התכנים הרפואיים והמקצועיים המפורסמים מטעם בית העסק שלכם יהיו כלי שיווקי יעיל יותר אם יתוכננו, ייכתבו, וישמרו על מעורבות – בהתאם לכללי הרשת ולהתנהגות האופיינית של גולשים בה.
בסרטון הבא תמצאו טיפים מקצועיים של יואב מנדלסון, מנכ”ל Medigital, בנוגע לפרסום פוסטים יעילים בפייסבוק בנושאים רפואיים, ביניהם:
אם אתם כותבים את הפוסטים העסקיים של הקליניקה או בית העסק שלכם באופן עצמאי ודואגים לערוצים יעילים של שיווק ברשתות החברתיות, פרסום בפייסבוק ופרסום באינסטגרם ודומיה – מומלץ לעקוב אחר הטיפים הקצרים הללו, המספקים כלים לכתיבה מושכת יותר ומעורבות גבוהה יותר, מפוסט לפוסט.
רבים מהרופאים והעוסקים בתחומי הבריאות והרפואה לא מוצאים זמן לקידום בפייסבוק או באינסטגרם של הקליניקה או החברה. תחזוקה של עמוד מקצועי מושך, כתיבת פוסטים שיעוררו שיח ושיתופים, ניתוח ביצועי הפוסטים שמסייע לדייק את המסרים בפוסטים עתידיים ושמירה על זמינות גבוהה, מענה ועידוד גולשים להגיב ולגלות מעורבות בפוסטים המפורסמים מטעם בית העסק – הם מלאכה הדורשת ידע מקצועי ושיווקי ומשאבים נוספים.
הצוות המקצועי של Medigital, המתמחה בשיווק רופאים, קליניקות וחברות ועסקים רפואיים ברשתות החברתיות, בפייסבוק באינסטגרם, ישמח להציע לכם חבילת שיווק שכוללת את כל מה שהעסק שלכם צריך. הבחירה לעבוד בשיתוף עם צוות שיווק מקצועי המתמחה *רק* בשיווק עסקים רפואיים ברשתות החברתיות, מבטיחה לא רק שהפוסטים בדף העסקי שלכם, בפייסבוק או באינסטגרם, ייכתבו בצורה מושכת, מעניינת, זורמת, קלילה ומעוררת שיתופים – אלא גם שהמידע בהם יהיה מקצועי ואמין, ושהפוסטים יתוחזקו על מנת לשמור על זמינות (בהתאם לפורמט) וינותחו על מנת לדייק כל פוסט, לתנועה גדולה יותר בעמוד שלכם וליותר פניות של לקוחות פוטנציאליים.
צרו איתנו קשר עוד היום, ונשמח להציע לכם חבילת שיווק ברשתות החברתיות, על פי צרכי הקליניקה או החברה שלכם, במקצועיות ובהמון תשומת לב. נשמח לשמוע מכם!
כתובת: בן גוריון 22, הרצליה (שער ב’)
קידום אתרי רופאים, מרפאות וחברות רפואיות בתוצאות האורגניות של google, באמצעות טכניקות SEO המאתרות את דפוסי החיפוש של לקוחות המחפשים מידע רפואי ובריאותי
קידום ממומן בגוגל העומד בכל כללי האתיקה והרגולציה של תחום הרפואה לשם יצירת קמפיינים מניבי תוצאות. חברתנו בעלת תו הסמכה של Google Partners.
תכנון ובניית עמודים מקצועיים ופרופילים ברשתות השונות (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין), ניהול קמפיינים ויצירת תוכן רלוונטי
צוות המקצוענים של פרסום בלינקדאין מבית מדיגיטל מציע לכם חבילת פרסום B2B עם התמחות נקודתית בשיווק מוצרי רפואה ובריאות.
בניית אסטרטגיית מיתוג דיגיטלי בתחומי הבריאות והרפואה, הכוללת יצירת אלמנטים המשרתים את המסרים התדמיתיים והיעדים העסקיים.
ניתוח אנליטי ואופטימיזציה שוטפת לצורך הבנה וניתוח של דפוסי שימוש והעדפות משתמשים, שימוש בדאטה לצורך אופטימיזציה לאסטרטגיית הקידום והשיווק הדיגיטלי