פרסום בגוגל לתחום הרפואה

בעולם דיגיטלי שמשתנה ומתקדם בלי הפסקה, עם תחרות עסקית מכל מקום או זמן – השיווק הדיגיטלי הוא חלק בלתי נפרד מהפעילות בכל בית עסק. האמנות של פנייה ללקוחות חדשים בתחומי הבריאות והרפואה חייבת לכלול התייחסות לשיווק דיגיטלי, או במילים אחרות – פרסום בגוגל.

רופאים, מרפאות ומרכזים רפואיים; חברות של ציוד רפואי ותרופות; מכוני בדיקות וכיוצא באלה –כולם מציעים שירותים או מוצרים מקצועיים ונדרשים להשקיע משאבים גם בנוכחות המקוונת שלהם – ואין ספק, קידום בגוגל הוא נושא שחשוב לתת עליו את הדעת.

פרסום בגוגל לרופאים ועסקים מתחום הרפואה דורש שילוב בין היכרות עמוקה עם תחום הקידום האורגני ותחום הקידום הממומן בגוגל, לצד הבנה בנושאים רפואיים וכללי האתיקה והרגולציה בנושא, ברמה שתאפשר למומחי הקידום והפרסום להציג אתכם נאמנה. רק מי שמתמקצעים בפרסום בגוגל בתחומי הרפואה, יכולים לתת מענה איכותי לשני היבטים שיווקיים אלה.

האם רופאים ועסקים רפואיים צריכים פרסום בגוגל?

קליניקות פרטיות, חברות המשווקות  ציוד רפואי ועסקים רפואיים נוספים מתמודדים, כמו עסקים בתחומים אחרים, עם תחרות קשה. הרגלי הצרכנות של הקהל הישראלי מראים כי עוד לפני שלקוח חדש בוחר רופא או נותן שירות בתחום הרפואי – הוא בודק באינטרנט, ברוב המכריע של המקרים, רופאים ואנשי מקצוע בתחום, המלצות (חיוביות ושליליות), ורקע מקצועי.

ביטויי חיפוש כמו “רופא ילדים מומלץ”, “סקירת מערכות פרטית”, “הגדלת חזה” ועוד, מוקלדים בישראל עשרות אלפי פעמים בשנה, כשהרוב המכריע של החיפושים מבוצע מטעם מי שמבקשים לאתר רופא או נותן שירות מומלץ בתחומי הרפואה אליו יוכלו לפנות. אתם צריכים להיות שם! והדרך לעשות כן, היא לפנות לחברה מקצועית המתמחה בפרסום בגוגל של עסקים רפואיים.

להביא את הקהל המתאים לאתר שלכם – ואז לדאוג שיפנו אליכם

פרסום בגוגל, כשהוא מבוצע בצורה מקצועית, עוסק בשני היבטים חשובים של הפעילות השיווקית:

חשיפה ללקוחות פוטנציאליים​

לקוחות פוטנציאליים שמחפשים אונליין מוצרים או שירותים כמו אלו שאתם מציעים – צריכים להגיע אל הנכסים הדיגיטליים שלכם ולקבל בהם את המידע שהם מחפשים. פרסום ממומן בגוגל יאפשר לפנות עם המסר השיווקי בצורה יעילה לקהל יעד המחפש מידע או שירות בגוגל, וזאת ברגע המתאים ביותר ובאופן אפקטיבי על ידי המודעה המתאימה.

מוטיבציה לפנות אליכם - עכשיו!

פרסום בגוגל יגדיל את שיעור הגולשים שמגיעים אל האתר שלכם, וניסוח מקצועי, מדוייק, מזמין ומותאם לגולשים, יגדיל גם את אחוזי ההמרה של הגולשים, כלומר את שיעור הגולשים המתעניינים בשירותים או במוצרים הרפואיים שאתם מציעים ויבצעו פנייה או התקשרות אליכם מתוך האתר.

רק נכס דיגיטלי שמצליח לרכז אליו תנועה משמעותית של פלחי אוכלוסיה רלוונטיים ושיעורי פניות גבוהים – הוא נכס דיגיטלי ששווה לכם לתחזק.

התחום הרפואי ופרסום בגוגל

פרסום בגוגל של שירותים רפואיים הוא שירות שיש לו פוטנציאל להגדיל באופן משמעותי את כמות הלקוחות ומחזור העסקים בקליניקה או בבית העסק – אולם חשוב לבחור באנשי מקצוע, המתמחים בקידום ממומן בגוגל דווקא עבור מוצרים ושירותים רפואיים, שיידעו להציג היטב את השירותים שלכם , ושיוכלו לבנות פלטפורמה שתרכז אליה יותר לקוחות פוטנציאליים וגם תרשים את המבקרים באתרים שלכם במקצועיות שלה. על כן, כשאתם בוחרים חברת פרסום בגוגל חשוב שתבחרו בעלי מקצוע שמתמחים בקידום בגוגל של בתי עסק בתחומי הרפואה, שידעו להציג את תחום העיסוק בצורה מקצועית ומכובדת, לייצג אתכם בתשומת הלב הנדרשת, ולבנות עבורכם מערך שיווק מקוון הכולל פרסום בגוגל שיגדיל באופן מהיר ומשמעותי את החשיפה של לקוחות פוטנציאליים לשירותים הרפואיים שאתם מספקים.

פרסום בגוגל חוסך ביחס שבין עלות השיווק לרווחים הנגזרים ממנו

יש המון דרכים לפרסם שירותים רפואיים, מוצרים רפואיים וקליניקות פרטיות באופן דיגיטלי אולם בדיקות וסקרים רבים שבוצעו לאחרונה העלו כי פרסום בגוגל מהווה את אחת הדרכים האפקטיביות לייצר תנועה והכנסות לקליניקה. כשהמוצרים או השירותים שלכם מקבלים כמויות גדולות של חשיפות ללקוחות פוטנציאליים ומפולחים, ושיעורי הפניות ביחס לכמות החשיפות עולים – אתם מגדילים באופן ניכר את כמות הלקוחות החודשית, מחזור הפעילות וההכנסה – כשההוצאה עבור הקידום בגוגל היא שולית ביחס לעלייה בהכנסות.

איך מוצאים את הדרך הנכונה לפרסום בגוגל?

הצוות שלנו יתכנן ויבנה עבורכם קמפיין פרסום אפקטיבי בגוגל, המבוסס על אפיון קהלי היעד הרלוונטיים, התאמת המסרים הפרסומיים, מדידה ואופטימיזציה שוטפת, ומעקב שוטף אחר איכות התנועה שהקמפיין מייצר והעמידה ביעדים העסקיים שהוגדרו.
חשוב לזכור: רק חברת פרסום בגוגל שמתמחה בטיפול בנכסים דיגיטליים בתחומי הרפואה, תדע להעניק לכם את החבילה האפקטיבית ביותר עבורכם.

צוותי הפרסום המקצועיים של Medigital מציעים שירותי פרסום בגוגל, קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל –אך ורק בתחומי הרפואה והבריאות. אנחנו מתמחים בפרסום ושיווק דיגיטלי בתחומים אלה בלבד – ומציעים חבילות שמותאמות במיוחד לבתי עסק רפואיים.

פנו עוד היום למומחים מבית Medigital – ונשמח להתאים לכם חבילת פרסום בגוגל שתגדיל את החשיפה והפעילות בעסק בצורה המתאימה לכם ביותר!

צרו איתנו קשר

כתובת: בן גוריון 22, הרצליה (שער ב’)

שירותים נוספים

קידום אורגני - SEO

קידום אתרי רופאים, מרפאות וחברות רפואיות בתוצאות האורגניות של google, באמצעות טכניקות SEO המאתרות את דפוסי החיפוש של לקוחות המחפשים מידע רפואי ובריאותי

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל העומד בכל כללי האתיקה והרגולציה של תחום הרפואה לשם יצירת קמפיינים מניבי תוצאות. חברתנו בעלת תו הסמכה של Google Partners.

שיווק ברשתות חברתיות

תכנון ובניית עמודים מקצועיים ופרופילים ברשתות השונות (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין), ניהול קמפיינים ויצירת תוכן רלוונטי

פרסום בלינקדאין

צוות המקצוענים של פרסום בלינקדאין מבית מדיגיטל מציע לכם חבילת פרסום B2B עם התמחות נקודתית בשיווק מוצרי רפואה ובריאות.

ניהול מוניטין

בניית אסטרטגיית מיתוג דיגיטלי בתחומי הבריאות והרפואה, הכוללת יצירת אלמנטים המשרתים את המסרים התדמיתיים והיעדים העסקיים.

ניתוח סטטיסטי

ניתוח אנליטי ואופטימיזציה שוטפת לצורך הבנה וניתוח של דפוסי שימוש והעדפות משתמשים, שימוש בדאטה לצורך אופטימיזציה לאסטרטגיית הקידום והשיווק הדיגיטלי

Scroll to Top