ניתוח אנליטי של אתרי רפואה

שיווק רפואי באינטרנט וקידום אתרי רפואה הוא תהליך שדורש הבנה עמוקה – גם בהיבטים הדיגיטליים של תהליכי שיווק, וגם בתחומים הרפואיים המאפשרים לצוות שמשווק את האתר לייצר תכנים איכותיים, ולקדם את הקליניקה או בית העסק בצורה שתשמור על הסמכות והמוניטין שלו.

בכל תהליך כזה, של שיווק ופרסום לתחום הרפואה, אנחנו מתחילים בניתוח אנליטי מבוסס דאטה של הנכסים הדיגיטליים שכבר יש לכם – כי רגע לפני שמסתערים על התהליך השיווקי, חשוב לקבוע יעדים, להבין מאיפה אנחנו יוצאים לדרך, ולאן אנחנו רוצים להגיע. תהליך הניתוח האנליטי של אתרי רפואה הוא התשתית לבניית אסטרטגיית קידום ושיווק נכונה – במיוחד באתרי רפואה, שם איכות התוכן חשובה, ואנחנו רוצים לבצע מספר מהלכים יעילים במיוחד, שישמרו על מוניטין מקצועי ואיכותי ויזרימו כמות גדולה של לקוחות פוטנציאליים אל מאגרי המידע והנכסים הדיגיטליים שלכם. מה נותנים לנו השימוש הנכון בדאטה והניתוח האנליטי, ומהו הדבר האחד שחשוב שתעשו על מנת להבטיח שניתוח האתר שלכם יהיה הטוב ביותר שתוכלו לקבל?

הפרטים שאפשר להשיג מניתוח אנליטי של אתרי רפואה

חשוב להבין: תהליך של קידום ושיווק אתר אינו מסתכם בהזרמה חסרת כיוון של גולשים לאתר שלכם. זה לא שאנחנו מחפשים כל גולש, שייכנס לאתר ויתעניין בתוכן – אנחנו מעוניינים להזרים אל האתר קבוצות מפולחות של גולשים שיהפכו בהמשך לקוחות של הקליניקה או העסק שלכם, ולכן – חשוב לזהות היכן “מסתובבים” אותם גולשים.

ניתוח אנליטי של האתר שלכם ואתרים מתחרים בתחום יניב נתונים שבעצם ישפיעו על קביעת האסטרטגיה לכל תהליך הקידום והשיווק.

הנה כמה מהנתונים המעניינים שהניתוח האנליטי יחשוף:

  • אילו ביטויי מפתח מחפשים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בגוגל?
    על פי הנתונים המפורסמים מטעם גוגל, אנחנו יודעים שבכל שנה מבוצעים מאות אלפי חיפושים בתחומים כמו רפואה אסתטית, טיפולים תרופתיים, טיפולי פוריות, ניתוחים אלקטיביים שונים, טיפולי שיניים – ועוד ועוד. בכל תחום כזה, מחפשים מאות אלפי גולשים ביטויים ושירותים ספציפיים – ואנחנו יכולים להיות שם, אם רק נכיר את הביטויים המחופשים ביותר.
    ניתוח אנליטי יזהה את ערוצי הכניסה העיקריים לאתר, יאפשר להתמקד בביטויי המפתח לחיפוש, כולל הטיות שלהם, שמניבים את התנועה האיכותית ביותר מבחינת היעדים העסקיים של האתר, ויסייע בפיתוח תוכן איכותי, העוסק בתוכן הרלוונטי ביותר עבור הלקוחות שלכם. ובמילים אחרות – איזה תוכן יעניין את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

  • מה עושים המתחרים שלכם?
    כשאתם מציעים מוצרים או שירותים דומים לאלה של רופאים, קליניקות וארגונים אחרים – אתם רוצים להכיר את המתחרים שלכם. מעניין וחשוב לדעת באילו ביטויים ותחומי חיפוש הם שולטים ואיך, אילו דפים שלהם שולחים הרבה פניות ממתעניינים ומדורגים גבוה בתוצאות החיפוש, ואילו ביטויים פחות מטופלים על ידם – המידע הזה, בצירוף הדאטה של דפוסי השימוש בנכסים הדיגיטליים שלכם (ראו הרחבה בהמשך), יסייע בגיבוש תובנות וזיהוי נישות המהוות הזדמנות להגיע לפציינטים חדשים..

  • מהן החוזקות והאתגרים של הנכסים הדיגיטליים שלכם כיום?
    אם כבר יש לכם נכסים דיגיטליים כמו אתר אינטרנט, בלוג או אפילו דף עסקי ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם – אנחנו רוצים לדעת איך הנכסים הדיגיטליים שלכם מתפקדים, איפה הם חזקים ומה האזורים הלא מטופלים שלהם. נכסים דיגיטליים שמופיעים גבוה בביטויי חיפוש מעטים יכולים לשמש התחלה נהדרת לקידום ושיווק בביטויי חיפוש נוספים. אתרי אינטרנט מיושנים יכולים לעבור “הרמת פנים” וחידוש, ולשמש זרוע שיווקית יעילה ברשת.

הדבר היחיד שאתם צריכים לדעת על מנת להשיג ניתוח אנליטי מושלם

הניתוח האנליטי מבוצע באופן המיטבי על ידי אנשי קידום מומחים – ואפילו יעיל יותר כשהוא מבוצע על ידי מקצוענים בתחומי השיווק הדיגיטלי המתמחים בשיווק של אתרי רפואה. רק כך תוכלו לדעת שהניתוח האנליטי שיוגש לכם תובנות שיסייעו לכם לייעל את פעילות השיווק ולהגיע לקהלי היעד הרצויים. ניתוח כזה יכלול את ביטויי המפתח הרלוונטיים, יידע לגזור אוכלוסיות יעד לקידום, לא יפספס ביטויי מפתח והטיות מקצועיות מתאימות, ויספק את האסטרטגיה היעילה ביותר לקידום ושיווק אתר האינטרנט של המרפאה או העסק.

מחפשים את אותו צוות מקצועי ומומחה, שיידע גם לבצע ניתוח אנליטי לאתר האינטרנט הרפואי וגם לגזור ממנו אסטרטגיית שיווק מנצחת? פנו אלינו – ונשמח להציע לכם חבילת קידום הכוללת בניית אסטרטגיה, קידום ממומן בגוגל, פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם ואופטימיזציה שוטפת!

צרו איתנו קשר

כתובת: בן גוריון 22, הרצליה (שער ב’)

שירותים נוספים

קידום אורגני - SEO

קידום אתרי רופאים, מרפאות וחברות רפואיות בתוצאות האורגניות של google, באמצעות טכניקות SEO המאתרות את דפוסי החיפוש של לקוחות המחפשים מידע רפואי ובריאותי

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל העומד בכל כללי האתיקה והרגולציה של תחום הרפואה לשם יצירת קמפיינים מניבי תוצאות. חברתנו בעלת תו הסמכה של Google Partners.

שיווק ברשתות חברתיות

תכנון ובניית עמודים מקצועיים ופרופילים ברשתות השונות (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין), ניהול קמפיינים ויצירת תוכן רלוונטי

פרסום בלינקדאין

צוות המקצוענים של פרסום בלינקדאין מבית מדיגיטל מציע לכם חבילת פרסום B2B עם התמחות נקודתית בשיווק מוצרי רפואה ובריאות.

ניהול מוניטין

בניית אסטרטגיית מיתוג דיגיטלי בתחומי הבריאות והרפואה, הכוללת יצירת אלמנטים המשרתים את המסרים התדמיתיים והיעדים העסקיים.

ניתוח סטטיסטי

ניתוח אנליטי ואופטימיזציה שוטפת לצורך הבנה וניתוח של דפוסי שימוש והעדפות משתמשים, שימוש בדאטה לצורך אופטימיזציה לאסטרטגיית הקידום והשיווק הדיגיטלי

Scroll to Top