ניהול מוניטין

ניהול מוניטין דיגיטלי לרופאים וקליניקות – יצירת יתרון תחרותי ומקצועי

מידע בריאותי ורפואי מקוון, בשילוב עם ערוצי מדיה חברתית, יצרו עולם חדש של דפוסי צריכת מידע ע”י מטופלים. המטופלים כיום מועצמים ומגיעים לכל בדיקה או טיפול עם מכלול של נתונים, הן בנושא הרפואי הפרטני והן לגבי הרופא אותו הם מחפשים. מהפכת המידע הזו, יחד עם העובדה שלמטופלים יש קול שבעבר לא היה להם, הופכים את ניהול המוניטין ברשת למהותי וחשוב כל כך עבור אנשי רפואה.

בין אם אתם רופאים הרוצים לטפח ולהגדיל את בסיס המטופלים בקליניקה הפרטית שלכם, רופאים המספקים שירותים בבי”ח פרטי הרוצים לייצר יותר תנועת מטופלים אליכם או בין אם אתם מרכז רפואי הרוצה למתג עצמו ולמשוך מטופלים פוטנציאליים, המציאות המודרנית בעולם הרפואה לא מאפשרת לכם להשאיר את המוניטין והחשיפה שלכם ליד המקרה.

טיפוח המותג בעולם הדיגיטלי – רלוונטי גם לרופאים וקליניקות

אחד ההיבטים המשמעותיים ביותר מבחינת בניית נוכחות אינטרנטית מוצלחת וברת קיימא כיום הוא מיתוג. כל המלצה על רופא – “מפה לאוזן” או במדיומים אחרים – מובילה אוטומטית ומיידית לחיפוש בגוגל לגבי אותו רופא. ניתן כמובן לדמיין את התדמית השלילית שתצטייר בעיני מטופל פוטנציאלי אילו ייתקל בפרסומים כגון ביקורת שלילית בפייסבוק, אזכור שלילי בפסק דין כלשהו או אפילו קישורים לעמודים המכילים פרטים לא עדכניים. מכאן, קצרה הדרך להבין כי כיום פשוט לא מספיק להקים אתר יפה ולנהל פעילות בפייסבוק. שירות ניהול מוניטין אינטרנטי לרופאים ומקצועני רפואה יקדם אזכורים ופרסומים חיוביים בתוצאות החיפוש, באופן המשרת את האינטרסים שלכם ומחזק את תדמיתכם כגורמים מקצועיים מובילים.

המותג הוא התגלמות המוניטין של הרופא, הוא מזקק את המסר העיקרי שאתם שואפים להעביר למטופלים הפוטנציאליים שלכם, מכניס תוכן לתדמית שלכם ומאפשר לגולשים לדעת שהם עומדים מול גורם מקצועי, סמכותי, אמין ומומלץ. פעילות זו מתבטאת החל בתמונה מקצועית ודרכי יצירת קשר ישירות מחיפוש גוגל, ועד מידע מקצועי רלוונטי העומד בכל כללי האתיקה והרגולציה בתחום הרפואי. המיתוג הזה בתורו יביא לכם עוד לקוחות ומטופלים ויתרום מהותית למוניטין המקוון והמקצועי שלכם – זהו ניצול נכון ומוכח של יכולות רשת האינטרנט.

אל תפקירו את המוניטין שלכם לגורל

ניהול מוניטין ברשת בכלל, ובאופן ספציפי לרופאים, הינו צורך חיוני במכלול התקשורת עם המטופלים. במציאות הדינמית שבה אתם פועלים כיום, בקליניקה, בבתי החולים הפרטיים ובבתי החולים הציבוריים, זהו נדבך חשוב שאין להזניחו.

כמה מהיתרונות והיכולות של ניהול מוניטין ומיתוג לרופאים וקליניקות:

  1. סיוע למטופלים למצוא אתכם ולקבוע תור דווקא אצלכם.
  2. חיזוק עוצמת ההמלצות “מפה לאוזן” עליכם על ידי קידום אזכורים ופרסומים חיוביים ויעילים בתוצאות החיפוש של גולשים.
  3. באמצעות תוכן ופעילות רלוונטית, מיצובכם כגורם בר סמכא בתחום.
  4. התאמת פעילותכם וחשיפתכם התקשורתית לאופן בו אנשים מחפשים כיום שירותי רפואה.
  5. אפשרויות מעקב וניתוח מקיפות ומעמיקות.
  6. הגדלת בסיס המטופלים באופן היעיל, המושכל והמדויק ביותר כיום.

המטופלים הפוטנציאליים שלכם מחפשים מידע באינטרנט, אתם צריכים נוכחות מנצחת כדי שהם ימצאו אתכם, ויפגשו את התדמית שאתם מעוניינים להציג!

פנו היום למומחים של Medigital כדי ללמוד יותר על דרכי הטיפול במוניטין הדיגיטלי שלכם!

צרו איתנו קשר

כתובת: בן גוריון 22, הרצליה (בניין שער העיר 2)

שירותים נוספים

קידום אורגני - SEO

קידום אתרי רופאים, מרפאות וחברות רפואיות בתוצאות האורגניות של google, באמצעות טכניקות SEO המאתרות את דפוסי החיפוש של לקוחות המחפשים מידע רפואי ובריאותי

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל העומד בכל כללי האתיקה והרגולציה של תחום הרפואה לשם יצירת קמפיינים מניבי תוצאות. חברתנו בעלת תו הסמכה של Google Partners

שיווק ברשתות חברתיות

תכנון ובניית עמודים מקצועיים ופרופילים ברשתות השונות (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין), ניהול קמפיינים מטורגטים לקהלי היעד המתאימים ויצירת תוכן רלוונטי

פרסום בלינקדאין

צוות המקצוענים של פרסום בלינקדאין מבית מדיגיטל מציע לכם חבילת פרסום B2B עם התמחות נקודתית בשיווק מוצרי רפואה ובריאות

ניהול מוניטין

בניית אסטרטגיית מיתוג דיגיטלי בתחומי הבריאות והרפואה, הכוללת יצירת אלמנטים המשרתים את המסרים התדמיתיים והיעדים העסקיים

ניתוח אנליטי

אופטימיזציה שוטפת על ידי ניתוח אנליטי של דפוסי שימוש והעדפות משתמשים. שימוש בדאטה לצורך גיבוש אסטרטגיית הקידום והשיווק הדיגיטלי ועמידה ביעדים העסקיים

Scroll to Top