קידום באמצעות תוכן – טאבולה & אאוטבריין

אתם רוצים לפרסם את הקליניקה, המרפאה או החברה שלכם בפלטפורמות מגוונות ורבות – אולם הסוד הכי חשוב של שיווק רפואי ברשת עוסק באיכות התכנים, במיתוג מקצועני שיגרום לקוראים השוקלים לפנות אליכם להרגיש, כבר מקריאת הכתבה, שהם “בידיים טובות”.

אמרה ידועה לגבי הזירה הדיגיטלית גורסת כי “התוכן הוא המלך”. ואכן, במיוחד בתחומי הבריאות והרפואה תוכן איכותי ואמין הוא חשוב מאוד ומהווה מרכיב מרכזי בביסוס יחסי האמון עם המשתמש ובמידת הקשב שלו למסרים המופיעים באתר ובפעילות השיווקית.

צפו בראיון עם יואב מנדלסון, מנכ”ל מדיגיטל, המפרט כמה טיפים לגבי כללים להגשת תוכן רפואי איכותי ברשת

שיווק נכון באמצעות תוכן יקפיד על פרסום תכנים מקצועיים שישמרו על המוניטין של המרפאה או החברה, מתן מענה ומידע שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים, ומיתוג של העסק כעסק מתחדש, עדכני, מהימן, זמין ומעל הכל– מקצועי.

בהקשר הזה, של פרסום איכותי ומקצועי בפלטפורמות שיאפשרו רמות גבוהות של חשיפה – חשוב לדבר על מה שמכונה היום “Advertising Native” – זוהי טכניקה ייחודית לפרסום קישורים אל מאמרים איכותיים ברשת האתרים הגדולים בארץ (ביניהם YNET, דה-מארקר, וואלה, גלובס, ועוד רבים).

שילוב “טבעי” של המאמרים שלכם, בניגוד לפרסום ברשת באמצעות באנרים או פרסומות, עוסק בהצגת קישור למאמר מטעם המרפאה או העסק שלכם כחלק טבעי מרצף המאמרים המוצעים באתרי החדשות ובפורטלים – ובלחיצה על תקציר המאמר פתיחת המאמר באתר בו פורסם (זה יכול להיות האתר שלכם, פורטל מקצועי או אתר שמארח מאמר מקצועי שלכם, וכו’). בדרך זו, הקוראים לא “מתנגדים” לשילוב התוכן השיווקי (כמו שאנחנו אולי חשים כשאנחנו נחשפים לפרסומות, למשל לפני צפייה בסרטון או בבאנרים פרסומיים בולטים) ועל כן שיעורי ההקלקה על מאמרים כאלה הם גבוהים.

אאוטבריין וטאבולה– ענקיות התוכן שעוסקות בשיווק “טבעי” של מאמרי איכות בישראל

שתי הפלטפורמות המגישות בכל חודש מיליארדי תכנים בעולם כולו וגם בישראל, בשיטת הפרסום ה”טבעי” של מאמרים כחלק מזרימת המאמרים הפנימית של אתרים ואפליקציות בארץ – הן טאבולה ואאוטבריין. פרסום באאוטבריין או בטאבולה מאפשר הוספת קישור למאמר מטעמכם באתרי החדשות הגדולים, כאשר המאמר נתפש אצל הקוראים כמאמר בר-סמכא שהוא חלק מהתוכן הטבעי של אותו אתר (ולא כמאמר שפורסם על ידי פלטפורמה חיצונית, או כפרסומת). הפרסום מבוצע כאשר קישור למאמר, כולל תקציר ותמונה בדרך כלל, מופיע בתוך רצף הקישורים למאמרים הפנימיים של האתר – אולם בלחיצה על הקישור, המאמר נפתח בדרך כלל באתר חיצוני, כמו האתר שלכם או אתר אינטרנט שבו פרסמתם מאמר שאתם מעוניינים להפיץ.

פרסום בטאבולה ובאאוטבריין מציע אפשרויות דומות לחשיפה לקהל חדש וגדול של לקוחות, לפי פילוחים שונים שבעל המאמר קובע, ועבור מאמרים שפורסמו באתר שלכם – כמו גם עבור מאמרים שכתבתם ופרסמתם באתרים מובילים ככתבים אורחים.

“פרסום טבעי” –שיטה שמתאימה במיוחד לשיווק רפואי

פרסום בטאבולה ואאוטבריין הוא פרסום עם דגש על תוכן איכותי ועל ערך מוסף לקוראים.

בניגוד לשיווק דיגיטלי באפיקים אחרים: פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק או פרסום באינסטגרם– כאן, הפרסום באאוטבריין וטאבולה עובר עריכה והתוכן שלכם מאושר רק כאשר הוא נבחר על ידי הצוות המקצועי של הפלטפורמה כמתאים, מעניין, מקצועי ורלוונטי עבור רשת האתרים המובילים בהם המאמר צפוי להתפרסם.

כך, אתם מרוויחים פעמיים: גם בכמות, וגם באיכות. אתם דואגים לפרסם מאמר מקצועי, איכותי, מעניין וחדשני – והפלטפורמה מסייעת בתהליך השיווק של המרפאה, הקליניקה או העסק שלכם – להגיע לכמות גדולה של קוראים ולקוחות פוטנציאליים, לעניין אותם לקרוא את המאמר – ולאפשר להם לפנות לקבלת מידע נוסף.

פרסום בטאבולה– הפלטפורמה הגדולה בישראל להפצת כתבות מקצועיות ברשת האתרים

טאבולה היא רשת של שיתופי פעולה בין כותבי מאמרי איכות המעוניינים להפיץ אותם – לבין אתרים מובילים בארץ המאפשרים לפלטפורמה פרסום מאמרים במיקומים קבועים. פרסום בטאבולה יאפשר לכם ליהנות מחשיפה ברשימה ארוכה של אתרים שהפלטפורמה משתפת איתם פעולה, ביניהם האתרים “YNET”, “ישראל היום”, “רשת”, “עכבר העיר”, “ביזפורטל”, “גלובס”, NRG מבית מעריב, ועוד רבים.

פלטפורמת טאבולה מגישה כמעט חצי מיליארד המלצות למאמרים באתרי התוכן בעולם מידי חודש.

פרסום באאוטבריין – מתאים במיוחד לקהלים מפולחים

אאוטבריין היא פלטפורמה קידום התוכן ה”טבעית” השנייה בישראל, היא פועלת במעל 20 מדינות עם כ – 110,000 אתרים מובילים לפרסום מאמרים ברחבי העולם ויותר ממיליארד גולשים שנחשפים לתכני הפרסום באאוטבריין מידי חודש.

פרסום באאוטבריין יאפשר הפצה של תכנים מקצועיים ושיווקיים ברשת האתרים והפורטלים שמשתפים פעולה עם הפלטפורמה בארץ, ביניהם אתרים כמו: “מאקו”, “הארץ”, “דה מרקר”, “כלכליסט”, “מעריב”, ועוד.

היתרונות הגדולים של פרסום באאוטבריין ובטאבולה לאתרים רפואיים

גם עבור פרסום בטאבולה וגם עבור פרסום באאוטבריין נדרשים תקציבים גבוהים יותר, בדרך כלל, ביחס לפרסום באפיקים דיגיטליים נוספים (כמו גוגל ופייסבוק). כדאי להשקיע בכתיבת מאמר ארוך, מעניין, איכותי ו”בגובה העיניים” (כזה שהפציינטים שלכם יבינו, ולא רק אנשי מקצוע בתחומכם) ולצרף למאמר קישורים ו/או אפשרויות ליצירת קשר. כמו בכל תחום שיווקי אחר, גם כאן אנחנו רוצים לראות, בשורה התחתונה, שהקמפיין הפרסומי אפקטיבי ומחזיר את ההשקעה.

אלו היתרונות שאנחנו מצפים לראות מפרסום באאוטבריין או בטאבולה, כאשר הוא מבוצע בצורה מקצועית שתפיק את המרב מתקציב הקמפיין שלכם:

1# –שיטת השיווק ה”טבעית” מייצרת הרבה פחות התנגדויות מטעם פציינטים פוטנציאליים

שיטת שיווק התוכן הטבעית, כחלק מזרימת התוכן של האתר, מעוררת פחות התנגדות ביחס לפרסום מסורתי (כדוגמת באנרים) – ואם הכותרת שלכם מעניינת, התמונה שבחרתם לכתבה מסקרנת והפנייה שלכם מקצועית ואיכותית –המאמר שלכם ייקרא על ידי כמות גבוהה של מתעניינים, וסביר להניח שהקמפיין שלכם יוכיח את עצמו כבחירה שיווקית נכונה.

2# – אתם מגיעים לקהל פציינטים שאין לכם דרכים טובות יותר להגיע אליו

באמצעות התנועה הגדולה באתרי ענקיות התוכן בישראל הנהנות מלקוחות קבועות ורבים, תוכלו להגיע למשתמשים שלא חיפשו בגוגל ביטויי חיפוש מתאימים, אבל יש להם זמן פנוי והם מחפשים מאמרים מעניינים לקרוא. גולשים כאלה יגיעו לתקציר המאמר שלכם המופיע בפלטפורמות תוכן שהם קוראים על בסיס קבוע– ואם הוא מעניין, הם ילחצו עליו ויקראו אותו מחוץ לאותה פלטפורמה, והרי לכם פציינטים או לקוחות פוטנציאליים, שנהנו ממאמר איכותי שפרסמתם ושתוכלו “לטרגט” בהמשך עם מסרים שיווקיים רלוונטיים.

3# – אתם שולטים במאפייני הפרסום ברמה מדוקדקת

פרסום בטאבולה או באאוטבריין מאפשר לכם לשלוט במאפייני הפרסום, כמו למשל:

  • בתקציב הכולל של הפרסום ובתקציב החשיפות היומי
  • בלוח הזמנים של הקמפיין, כולל שעות חשיפה ביום
  • בסוג המכשירים דרכם המאמר שלכם ייראה, כולל מחשבי שולחן, טאבלטים, סמארטפונים, ועוד

האלגוריתם החכם של שתי המערכות יסייע לזהות מתעניינים במאמרים שלכם, והתשלום בפרסום הוא עבור הקלקה (“Pay Per Click”). יש אפשרות ל”רימרקטינג” לקוראי המאמר שלכם ולפנייה נוספת אליהם דרך פייסבוק או גוגל.

המפתח האחד שיבטיח שיווק רפואי איכותי – בכל אחת מפלטפורמות התוכן

כחלק מתהליכי הקידום, הפרסום בגוגל, השמירה על מוניטין המרפאה או בית העסק ברשת והפניה לפציינטים פוטנציאליים חדשים – אתם יכולים לשלב גם קידום טבעי באמצעות תוכן. אם אתם רוצים להקים מסע שיווקי יעיל ומקצועי שיעודד פציינטים פוטנציאליים לפנות אליכם, ולשם כך אתם מעוניינים לפרסם מאמר מקצועי, איכותי ויעיל (באיסוף לידים של מתעניינים בשירותים או במוצרים שפרסמתם) כמו גם ובהקמה וניהול מקצועיים ושוטפים של קמפיין פרסום בטאבולה או באאוטבריין – פנו אלינו.

צוות השיווק המקצועי מבית Medigital מתמחה בשיווק מוצרים ושירותים רפואיים, ומכיר את שתי המערכות שהוצגו לעיל עבור מה שנקרא “פרסום תוכן טבעי”, כלומר, פרסום המאמרים שלכם כחלק מהמבנה האינפורמטיבי של אתרי התוכן הגדולים בעברית.

רק טיפול מקצועי בקמפיין שלכם מטעם מומחים בשיווק שעוסקים אך ורק בשיווק אתרים רפואיים, יבטיח פרסום יעיל של מאמר מקצועי, ויקדם החזר גבוה על ההשקעה בשיווק, והגדלה משמעותית של הפניות אליכם.

צרו איתנו קשר

כתובת: בן גוריון 22, הרצליה (בניין שער העיר 2)

שירותים נוספים

קידום אורגני - SEO

קידום אתרי רופאים, מרפאות וחברות רפואיות בתוצאות האורגניות של google, באמצעות טכניקות SEO המאתרות את דפוסי החיפוש של לקוחות המחפשים מידע רפואי ובריאותי

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל העומד בכל כללי האתיקה והרגולציה של תחום הרפואה לשם יצירת קמפיינים מניבי תוצאות. חברתנו בעלת תו הסמכה של Google Partners.

שיווק ברשתות חברתיות

תכנון ובניית עמודים מקצועיים ופרופילים ברשתות השונות (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין), ניהול קמפיינים, ניתוח ביצועים ויצירת תוכן רלוונטי

פרסום בלינקדאין

צוות המקצוענים של פרסום בלינקדאין מבית מדיגיטל מציע לכם חבילת פרסום B2B עם התמחות נקודתית בשיווק מוצרי רפואה ובריאות.

ניהול מוניטין

בניית אסטרטגיית מיתוג דיגיטלי בתחומי הבריאות והרפואה, הכוללת יצירת אלמנטים המשרתים את המסרים התדמיתיים והיעדים העסקיים.

ניתוח אנליטי

ניתוח אנליטי ואופטימיזציה שוטפת לצורך הבנה וניתוח של דפוסי שימוש והעדפות משתמשים, שימוש בדאטה לצורך אופטימיזציה לאסטרטגיית הקידום והשיווק הדיגיטלי

Scroll to Top