ניהול מסחר באמזון

ניהול מסחר באמזון – שירות שתוכנן במיוחד עבור עולם הרפואה

רבים מאנשי המקצוע המציעים מוצרים בריאותיים לשוק הפרטי מגלים כי שיווק אותם המוצרים הוא עיסוק בפני עצמו. בפעילות השיווק שלכם לשוק דובר העברית, בגבולות ארצנו הקטנטונת, השיווק הוא לפלח לקוחות מוגבל, מטבע הדברים, שאינו מייצר מספיק מכירות. מה עושים? מנצלים את הפלטפורמות היעילות לממכר מוצרים בינלאומי ומקוון – ומגדילים, ממש בקליק, את כמות המתעניינים במוצרים שלכם באופן אדיר.

אנחנו מדברים, כמובן, על מכירות באמזון – ענקית הסחר הבינלאומית, המאפשרת לכל אדם להציע את המוצרים שלו ללקוחות בכל העולם. מעל 200 מיליון לקוחות פעילים רשומים באמזון, כולל פרטי האשראי שלהם, וכל אחד מהם עשוי להפוך ללקוח שלכם.

עולם הרפואה והבריאות הוא עולם שדורש מהעוסקים בו התמחות והתמקצעות – וכזה הוא גם עולם השיווק בדיגיטל. אם אתם מעוניינים למקסם את התועלות של ניהול חנות באמזון אבל מתעייפים אפילו מהמחשבה על לימוד מעמיק של התחום ותחזוקה של הנוכחות שלכם באתר – אנחנו הכתובת עבורכם.

Medigital מתמחה בשירותי שיווק דיגיטלי, תוך התמקצעות ומיקוד בתחום הרפואה והבריאות בלבד. אנחנו כאן על מנת לסייע לכם להקים, לתחזק ולהפעיל חנות מנצחת בפלטפורמת הענק הבין לאומית. נשמח לסייע לכם בהקמת ערוץ הכנסות נוסף, שיאפשר לכם לא רק לייצר הכנסה משמעותית נוספת בכל חודש, אלא גם להרחיב את הפעילות המקצועית והאפשרות לסייע באמצעות מוצרי הבריאות שאתם משווקים, למיליוני לקוחות נוספים ברחבי העולם. אנחנו מזמינים אתכם לשלב כוחות איתנו ולהשתמש ביכולות השיווק שלנו בתחום הבריאות והרפואה על מנת שאתם תוכלו להתרכז במה שאתם טובים ואוהבים באמת – ואם עוד לא השתכנעתם, הנה כל הסיבות לפתוח חנות חדשה באמזון עם Medigital.

אתם מוכרים מוצרים? שקלו מסחר באמזון

הפעילות העסקית שלכם חייבת לקבל הדים, המתוכננים בקפידה, בעולם הדיגיטלי. זאת – על מנת לאפשר ללקוחות לעקוב אחר ההתפתחות המקצועית ושפע השירותים והמוצרים שאתם מציעים, ולאפשר לכם להגדיל הכנסות וכמובן להגדיל רווחים. לצד הקידום האורגני, הממומן, הנוכחות ברשתות החברתיות ושאר האפיקים שישרתו את המיתוג שלכם אונליין – הקמת חנות באמזון היא מהבחירות הרווחיות, היעילות, והמשמעותיות שתוכלו לעשות לצורך להרחבת הפעילות ויציאה מתחומי השיווק בישראל בלבד.

אמזון מציעה מעל 400 מיליון מוצרים מאת מיליוני מוכרים. על פי הסטטיסטיקות, במהלך שנת 2017 הגיעו מעל 100,000 מהמוכרים הללו למכירות של יותר מ- 100,000 דולרים בשנה. לכן, אמזון היא בדיוק הפלטפורמה לממכר בינלאומי של מוצרי בריאות לשימוש על ידי לקוחות פרטיים. הקמת חנות באמזון היא משימה לא פשוטה – אך היא מאפשרת חשיפה מיידית למאות מיליוני לקוחות חדשים. הבחירה לעבוד עם צוות מומחי השיווק הרפואי הדיגיטלי מבית Medigital – תאפשר הקמת חנות בצורה נכונה, ואופטימיזציה של כלל החומרים והמוצרים שיופיעו בה, על מנת לאפשר גם לכם להגדיל משמעותית את הרווחים בתוך זמן קצר.

למה דווקא Medigital?

מי שעוסק בתחום הרפואה והבריאות, נדרש בדרך כלל לצוות של אנשי שיווק דיגיטלי שיש להם זיקה לתחום. השיווק היעיל של מוצרי בריאות נדרש להיות נדבך משמעותי באסטרטגיה המותאמת לקהל הצרכנים שלכם, והמשדרת את המקצועיות שאתם מחפשים. Medigital, המציעה חבילות שיווק דיגיטלי בתחום הרפואה והבריאות בלבד, מתמחה בליווי בתחומים אלה. בנוסף לבניית אסטרטגיית שיווק ומכירות והרחבה נכונה של הנוכחות הדיגיטלית והמכירות שלכם בפלטפורמות השונות אונליין, גם ניהול חנות באמזון דורש תכנון החנות, הקמתה ותחזוקתה, מעקב אחר המוצרים הפופולאריים, שיפור מוצרים נמכרים פחות וחיזוק מוצרים חזקים. את כל אלה נשמח להציע לכם בליווי ארוך טווח הכולל התייחסות לכל ההיבטים הנדרשים בניהול המכירות שלכם באמזון.

אנחנו יודעים שהשילוב בין ניהול העסק עצמו לבין המאמצים הדיגיטליים (שאי אפשר לוותר עליהם) בתחומים כמו שיווק או מכירות באמזון הוא בלתי אפשרי עבורכם. לכן פיתחנו את הפתרון המושלם עבורכם לניהול יעיל ורווחי של הנוכחות אונליין, על ידי צוות מקצועי המתמחה בדיוק בתחום העיסוק שלכם, ושיחסוך מכם בזבוז מיותר של משאבים, לימוד וטעייה, וימנע קיפאון של העסק שלכם על שמריו ללא התפתחות.

בואו לפגוש אותנו, וביחד נתכנן פתיחת חנות רווחית למכירת מוצרי הבריאות שלכם בשוק הבינלאומי – החל ממחר.

צרו איתנו קשר

כתובת: בן גוריון 22, הרצליה (בניין שער העיר 2)

שירותים נוספים

קידום אורגני - SEO

קידום אתרי רופאים, מרפאות וחברות רפואיות בתוצאות האורגניות של google, באמצעות טכניקות SEO המאתרות את דפוסי החיפוש של לקוחות המחפשים מידע רפואי ובריאותי

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל העומד בכל כללי האתיקה והרגולציה של תחום הרפואה לשם יצירת קמפיינים מניבי תוצאות. חברתנו בעלת תו הסמכה של Google Partners

שיווק ברשתות חברתיות

תכנון ובניית עמודים מקצועיים ופרופילים ברשתות השונות (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין), ניהול קמפיינים מטורגטים לקהלי היעד המתאימים ויצירת תוכן רלוונטי

פרסום בלינקדאין

צוות המקצוענים של פרסום בלינקדאין מבית מדיגיטל מציע לכם חבילת פרסום B2B עם התמחות נקודתית בשיווק מוצרי רפואה ובריאות

ניהול מוניטין

בניית אסטרטגיית מיתוג דיגיטלי בתחומי הבריאות והרפואה, הכוללת יצירת אלמנטים המשרתים את המסרים התדמיתיים והיעדים העסקיים

ניתוח אנליטי

אופטימיזציה שוטפת על ידי ניתוח אנליטי של דפוסי שימוש והעדפות משתמשים. שימוש בדאטה לצורך גיבוש אסטרטגיית הקידום והשיווק הדיגיטלי ועמידה ביעדים העסקיים

Scroll to Top