לצורך מתן התשובה, יואב מנדלסון, מומחה בעולם השיווק באינטרנט לתחום הרפואה עונה:
אז בהחלט אנחנו שמים לב שבשנה האחרונה יותר ויותר תכנים של וידאו עולים ומוצפים ברשת האינטרנט. אנחנו יכולים לפגוש אותם גם בפייסבוק גם ביוטיוב , באתרים של מרפאות, באתרים של בתי חולים ואל פי מחקר של חברה אמריקאית התגלה ששישים אחוז מהגולשים מעדיפים לצפות בסרטון וידאו מאשר לקרוא תכנים.
מעל לתשעים אחוז שצריכים לבחור שירות רפואי או ציוד רפואי. (עושים את זה תוך בהייה באינטרנט) מעדיפים לצפות בסרטון.
שגורם רפואי רוצה לייצר סרטון כזה הוא צריך לשים לב שהוא משדר לקהל היעד שלו בצורה נכונה אם זה במסרים, בוויזואליזציה
באינפוגרפיקה. אם אתה מייצר סרטון וידאו לנשים בהריון זה לא אותו דבר לגברים בני 40.
דבר נוסף שחשוב זה, איך מייצרים את הסרטון:
לייצר אותו על ידי איש מקצוע ולא להשתמש בטלפון הנייד שלך, צריך לעשות את זה מקצועי ונכון, צריך לדעת איזה מסרים אתה משדר, רצוי שהסרטונים יהיו קצרים – אנשים לא רוצים לצפות (תשעים שניות גג) וגם מאוד חשוב להפיץ אותו נכון ברשת האינטרנט, לדעת להציב אותו בצמתים שקהל היעד שלך נמצא ואיך הוא פוגש באמת את אותו קהל של הגורם הרפואי.
צפו בקטע של יואב מנדלסון מחברת Medigital בתכנית “שנהיה בריאים”: