מידע מקצועי
חיוך חם אינו ההתחלה ולא סיום מסעו של המטופל שלך
למרבה המזל, מאז הופעתו של הביטוי “דוקטור גוגל”, דפוסי השימוש התפתחו ונראה כי משתמשי האינטרנט מראים בגרות גדולה יותר בעת חיפוש מידע רפואי ברשת.
למרבה המזל, מאז הופעתו של הביטוי “דוקטור גוגל”, דפוסי השימוש התפתחו ונראה כי משתמשי האינטרנט מראים בגרות גדולה יותר בעת חיפוש מידע רפואי ברשת.
האם אתם עושים מספיק כדי לשווק את עצמכם או את שירותיכם בזירה הדיגיטלית הרפואית? זו שאלה שרופאים ואנשי מקצוע מעולם הרפואה ושירותי הבריאות שואלים את עצמם
שיווק רופאים לא דומה לשיווק של עסקים אחרים ומצריך תשומת לב מיוחדת והכרה של הכלים המתאימים לתחום ולדפוסי השימוש של הפציינטים הפוטנציאליים.
העליה בתחרות והשינויים בחברה גורמים לאלו שדגלו בגישה “רופאים לא מפרסמים” להתמעט ולהיעלם. סיקרנו עבורכם 10 מיתוסים פופולריים בתחום השיווק עבור רופאים
כתובת: בן גוריון 22, הרצליה (בניין שער העיר 2)