פרסום בלינקדאין

פרסום בלינקדאין – טרגטו את הלקוחות שלכם ברשת העסקית הגדולה בעולם

לינקדאין היא רשת חברתית עסקית בעלת פוטנציאל עצום לשיווק בעולם ה – B2B. אם אתם עוד לא שם – חשוב שתשקלו פרסום בלינקדאין, במיוחד אם אתם עוסקים בשיווק של מוצרי רפואה ו – Wellness, באופן שיאפשר פילוח ממוקד של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, ופנייה שיווקית ישירה ואטרקטיבית אליהם.

מדיגיטל מתמחה בניהול פרסום בלינקדאין עבור חברות B2B הפועלות בתחומי הבריאות, הרפואה וה- Wellness. לאחר לימוד הצרכים, נבנה עבורכם תוכנית פעילות אפקטיבית, שתסייע לכם להגדיל את החשיפה למותג, ואת התקשורת עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים.

אנחנו מנהלים פעילות שיווק רק עבור חברות בתחומי הבריאות והרפואה – ואנחנו ערוכים לספק לכם חבילת שירותים מקיפה ומקצועית גם בלינקדאין. פנו אלינו עוד היום לייעוץ ראשוני ללא התחייבות.

הלקוחות שלכם נמצאים בלינקדאין

מעל חצי מיליארד משתמשים עסקיים הם בעלי פרופילים בלינקדאין, ומעל 1,500,000 אנשי עסקים מישראל פעילים בה – מהם עשרות אלפי מנהלים בכירים ומקבלי החלטות בארגונים.

תהליכי קידום בלינקדאין המבוססים על איכות, וכלים מתקדמים לפרסום ברשת, מאפשרים טירגוט של הלקוחות הרלוונטיים לכם – ופניה שיווקית אליהם. הפרסום בלינקדאין, כאשר הוא מבוצע באופן מקצועי, מספק אחוזי המרה גבוהים – הן בשל הקהל הרלוונטי והן בשל איכות התכנים והפרסום.

צוות המקצוענים של פרסום בלינקדאין מבית מדיגיטל מציע לכם חבילת פרסום B2B עם התמחות נקודתית בשיווק מוצרי רפואה ובריאות. אנחנו עומדים לרשותכם, לניהול פרופיל אישי ולפרסום ממומן בלינקדאין, שיניב עלייה משמעותית בכמות הלידים ובאיכותם – ומכאן, גם בכמות הלקוחות הפעילים של הארגון. הנה הכלים בהם נוכל להשתמש, לטובת פרסום אפקטיבי של המוצרים שלכם:

ניהול איכותי של פרופיל המשתמש העסקי שלכם, שיסייע ליצור קשרים עסקיים עם קהלי היעד של הארגון
פרסום ממומן בלינקדאין, קמפיינים ומודעות צד שיאפשרו חשיפה גבוהה לקבוצה מפולחת היטב של לקוחות פוטנציאליים
פרסום מודעות רשת, אשר יופיעו גם ברשת של 2,500 אתרי אינטרנט שותפים
Inmail – פנייה אישית וישירה דרך לינקדאין ללקוחות פוטנציאליים
אנליזת משפך מלאה, למיקוד פרימיום ויעילות מוגברת של הפרסום

פרסום בלינקדאין במיקוד בתחום הרפואה והבריאות

הפרסום ברשת לינקדאין מתנהל בשונה מזה המאפיין רשתות חברתיות אחרות. כאן, ניתן “לטרגט” ולפלח קבוצות לקוחות פוטנציאליים לפי משתנים רלוונטיים עד לרזולוציות ספציפיות מאוד. למשל:

  • פילוח לקוחות על פי תחום עיסוק הארגון
  • פילוח לקוחות על פי כמות העובדים בארגון
  • פילוח לקוחות על פי התפקיד בארגון או וותק בארגון – למשל מנהלי רכש בבתי חולים, מנכ”לים של מוסדות רפואיים, מנהלי פיתוח עסקי וחדשנות בחברות פארמה וציוד רפואי, אחיות ראשיות בבתי חולים וכו’
  • פילוח לקוחות לפי מיקום או מאפיינים דמוגרפיים אחרים
  • פילוח ספציפי, למשל על פי שם החברה

שימוש מושכל באפשרויות הטירגוט והקידום בלינקדאין – יביא לקמפיינים רבי עוצמה, בעלי אחוזי המרה גבוהים במיוחד.

הייחוד שעושה את ההבדל – למה דווקא אנחנו?

חברת מדיגיטל מציעה שירות ייחודי הכולל הרבה יותר מאשר רק פרסום איכותי בלינקדאין. ההתמחות הבלעדית בתחום שיווק דיגיטלי של מוצרים בתחום הרפואה והבריאות, מקנים לנו יתרונות משמעותיים בשיווק – שלא תמצאו אצל המתחרים. רק בחברה המציעה “שיווק רפואי” – שיווק המתאים לתחום הרפואה והבריאות בלבד, ברשתות החברתיות ובפלטפורמות אחרות בדיגיטל, תמצאו מענה מקצועי, צוות שינהל את הנוכחות שלכם באינטרנט בצורה שתתאים לצרכים שלכם בדיוק, והבנה עמוקה של תהליכי שיווק ייחודיים לתחום.

חבילות השיווק של מדיגיטל, הנבנות באופן מודולרי על פי צרכי העסק, מציעות פתרון כולל שיש בו את כל מה שתצטרכו על מנת לנהל נוכחות מקצועית, ממותגת, שיווקית, מזמינה, מתחדשת, וידידותית – עם הלקוחות הקיימים שלכם, ועם מאות לקוחות פוטנציאליים נוספים.

התקשרו אלינו עוד היום, ונשמח להציע לכם חבילת קידום בלינקדאין שתגדיל משמעותית את החשיפה והמודעות לארגון ולמוצריו.

צרו איתנו קשר

כתובת: בן גוריון 22, הרצליה (שער ב’)

שירותים נוספים

קידום אורגני - SEO

קידום אתרי רופאים, מרפאות וחברות רפואיות בתוצאות האורגניות של google, באמצעות טכניקות SEO המאתרות את דפוסי החיפוש של לקוחות המחפשים מידע רפואי ובריאותי

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל העומד בכל כללי האתיקה והרגולציה של תחום הרפואה לשם יצירת קמפיינים מניבי תוצאות. חברתנו בעלת תו הסמכה של Google Partners.

שיווק ברשתות חברתיות

תכנון ובניית עמודים מקצועיים ופרופילים ברשתות השונות (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין), ניהול קמפיינים ויצירת תוכן רלוונטי

פרסום בלינקדאין

צוות המקצוענים של פרסום בלינקדאין מבית מדיגיטל מציע לכם חבילת פרסום B2B עם התמחות נקודתית בשיווק מוצרי רפואה ובריאות.

ניהול מוניטין

בניית אסטרטגיית מיתוג דיגיטלי בתחומי הבריאות והרפואה, הכוללת יצירת אלמנטים המשרתים את המסרים התדמיתיים והיעדים העסקיים.

ניתוח סטטיסטי

ניתוח אנליטי ואופטימיזציה שוטפת לצורך הבנה וניתוח של דפוסי שימוש והעדפות משתמשים, שימוש בדאטה לצורך אופטימיזציה לאסטרטגיית הקידום והשיווק הדיגיטלי

Scroll to Top