מה מייחד קידום אורגני למקצועות הרפואה


מה מייחד קידום אורגני למקצועות הרפואה

המהפכה הדיגיטלית, והשינוי בדפוסי חיפוש המידע של המטופלים, מחייבים  כיום את הרופאים  לנהל פעילות ממוקדת ומושכלת של קידום אורגני באינטרנט כדי להישאר רלוונטיים ותחרותיים. כדי "לפגוש" את המטופל הפוטנציאלי ברגע הנכון, ולספק לו מידע מקדים רלוונטי שיסייע לו בקבלת ההחלטה לגבי הרופא אליו יפנה, הפעולות המסורתיות באמצעות שיווק "מפה לאוזן", רישום במדריכים מודפסים ואפילו הקמת אתר אינטרנט, אינן מספיקות עוד. קידום אורגני מאפשר יכולות מרשימות ויעילות של הגעה למטופלים פוטנציאליים, זאת לצד יתרונות נוספים.  שימוש נכון ביכולות הקידום האורגני מאפשר לכם, הרופאים, לעסוק במה שחשוב באמת – לקבל מטופלים ולהעניק להם את הטיפול האופטימלי.

קידום אורגני בהקשר לרופאים ושירותי רפואה

קידום אורגני הוא, במהותו, מכלול תהליכים המיועדים לגרום למצב בו כאשר אנשים מחפשים נושא מסוים בגוגל או בפלטפורמות רלוונטיות אחרות ברשת, הם יגיעו למידע ו/או לאתר שלכם בקלות ובמהירות ולפני שהם מגיעים למתחרים שלכם – וכן, במציאות הקיימת של המדיה הדיגיטלית, גם לרופאים יש מתחרים.

קידום אורגני נקרא גם SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) והוא כולל אלמנטים שונים ברמת התוכן המקצועי, תכנות האתר ופעילות רלוונטית באתרים חיצוניים ופלטפורמות רפואיות מתאימות. בנוסף, יש עוד מכלול פעולות אפשריות שבכולן המטרה היא שיפור החשיפה האורגנית שלכם כרופאים או בעלי קליניקה לשירותי רפואה וכתוצאה מכך הגדלת נפח הפעילות שלכם.

מדובר על תהליך משלים וחשוב ביותר לצד פעילות עם ומול קופות החולים, מול חברות הביטוח ובאפיקים מסורתיים יותר עבור רופאים.

יתרונות של קידום אורגני לרופאים

  • קדמה טכנולוגית: התאמה למציאות הקיימת בו אנשים נעזרים במדיה הדיגיטלית למציאת מידע רפואי ומידע על נותני שירות רפואיים.
  •  יתרון כלכלי אדיר: קידום אורגני הינו זול יותר לעומת אפיקי פרסום ושיווק אחרים ומספק תוצאות יעילות, ממוקדות יותר וארוכות טווח.
  •  מיתוג: כאשר גולש מוצא אתכם בקלות בחיפוש גוגל, יש לכך השפעה ניכרת לטובה על המיתוג המקצועי שלכם ועל סיכויי הפנייה שלו לקליניקה.
  •  איתור רופא בקלות: ע"י ביצוע קידום אורגני, אתם מאפשרים למטופלים שלכם למצוא אתכם בקלות רבה יותר וזה בתורו תורם כמובן לגידול בפעילות ולייעול מאמצי השיווק שלכם.

נתונים ועובדות על חיפושים לגבי רופאים ושירותי רפואה

כפי שרוב הרופאים נוכחים לדעת במפגש עם המטופלים במרפאות ובבתי החולים, כיום מגיעים מטופלים רבים  למפגש עם הרופא לאחר שביצעו מחקר מסוים ברשת האינטרנט. יש לכך יתרונות וחסרונות כמובן מבחינת הרופא. אך העובדה היא שאנשים מחפשים מידע ברשת לפני שהם פונים לטיפול רפואי מסוגים שונים, ובכלל זה מחפשים את הרופא המתאים לטפל בהם – הן  באופן פרטי והן דרך קופות החולים. לפניכם כמה נתונים לגבי כמויות חיפושים בתחומי רפואה מסוימים:

    • רופא ילדים: 100 חיפושים ליום בממוצע שנתי
    • רופא נשים: 70 חיפושים ליום בממוצע שנתי
    • סקירת מערכות פרטית: ממוצע יומי של 56 חיפושים
    • ניתוח קיצור קיבה: ממוצע של 1,000 חיפושים לחודש
    • ניתוח אף: ממוצע של 3,600 חיפושים לחודש
    • הגדלת חזה: ממוצע של 3,000 חיפושים לחודש

פנו היום למומחים של Medigital כדי לקבל הצעה לתוכנית קידום אורגני ממוקדת לעולם הרפואה והבריאות!